Categories: تعمیر کولر گازی

راهنمای آموزش تصویری نحوه ی عیب یابی و تعمیرات کولر گازی

استفاده از کولر گازی به دلیل موقعیت آب و هوایی احتمال دارد نسبت به بقیه اثاثیه خانگی کمتر باشد , ولی این دلیل بر آن نیست که نیاز به خدمت و یا این که تعمیر کولر گازی در حین سال نیست . اتفاقا برعکس به دلیل کار نکردن دستگاه به مقطع ۵ الی ۶ ماه , حتما می بایست پیشین از به کار گیری از سلامت بودن و خدمت شدن آن اطمینان حاصل کرد . تعمیر کولر گازی تهران

تعمیر کولر گازی

سرویس سالیانه اسپیلت و کولر گازی
شارژ گاز R۲۲ کولر گازی معمولی
شارژ گاز R۴۱۰ کولر گازی اینورتر
نصب کولر گازی
جابجایی کولر
تعمیر برد اسپیلت معمولی و اسپیلت اینورتر
نشت‌یابی و شارژ گاز
لوله‌کشی توکار
تعمیر شیر برقی ( تعویض شیربرقی )
تعمیر موتور فن ( تعویض موتور برقی )
تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر و معمولی
تأمین تمام قطعات کولر گازی ( اینورتر ومعولی ) همگی برندهای دارای اعتبار و مشهور
تعمیر کولر گازی اینورتر
تعمیر کولر گازی کم مصرف

اسپیلت با اعتنا به مدل کارکرد و میزان مصرف و تنوع بخش ها آب هوایی دارنده گونه های مختلفی است ازجمله :

کولر گازی دوتیکه ( اسپیلت ) , داکت اسپیلت , چیلر , کولر گازی پرتابل ( قابل‌حمل ) , کولر گازی یک‌تیکه یا این که پنجره‌ای , کولر گازی ایستاده , کولر گازی کم‌مصرف ( اینورتر ) که شما میتوانید با اعتنا به نیاز و موقعیت خویش از مشورت کردن و تعمیرات بوسیله ما بهره‌مند شوید .

استفاده از کولر گازی به دلیل موقعیت آب و هوایی احتمال دارد نسبت به بقیه اثاثیه خانگی کمتر باشد , ولی این دلیل بر آن نیست که نیاز به خدمت و یا این که تعمیر کولر گازی در حین سال نیست . اتفاقا برعکس به دلیل کار نکردن دستگاه به مقطع ۵ الی ۶ ماه , حتما می بایست پیشین از به کار گیری از سلامت بودن و خدمت شدن آن اطمینان حاصل کرد .

تعمیر کولر گازی و یا این که خدمت آن کاری دوچندان تخصصی است و نیاز به تکسین های چابکدست دارااست .
بخش اعظمی از مردمان به دلیل شیوه تاءمل نادرست خویش که گمان می نمایند مصرف برق کولرهای گازی فراوان بالا است هنوزم که هنوزه از کولرهای سابق و آبی‌رنگ استفاده می نمایند . ولی این که هزینه برق اسپیلت ها بیشتر از کولرهای آبی است به خاطر صحیح استعمال نکردن از آن است . به دلیل آنکه تهیه و تنظیم سکو دستگاه در هوای گرم می بایست به نوع استانداردی که دفترچه راهنما انتخاب نموده است باشد . بالا بردن جايگاه آن در روزهای گرم خیر صرفا منجر بالا رفتن هزینه برق می شود بلکه به مرور زمان سبب به‌وجود داخل شدن ایرادات و تعمیر کولر گازی می شود . پس سفارش میکنیم برای صرفه جویی در انرژی و هزینه مطابق با دفترچه راهنما یا این که خدمت کار کارشناس فعالیت کرده و با یه خرده طاقت و طاقت اجازه خنک کردن محیط بوسیله دستگاه با به عبارتی جايگاه نخستین را بدهید .

انواع کولر گازی

انواع کولر گازی عبارت است از کولر های یک تکه و پنجره ای یا این که کولر های دو تکه ( اسپیلت )
کولر های یک تکه یا این که پنجره ای , رایج و مورد اعتنا بود و به سادگی در درون فریم پنجره نصب می‌شد . اما به دلیل دسته کمپرسور آن مصرف برق بیشتری نسبت به اشکال دیگر آن دارااست .

همچنین در زمینه تعمیر کولر گازی رویه سخت تری دارا هستند .
کولر های دو تکه هم با استفاده از فناوری نو و روز جهان حالا از محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه کولر ها شامل است , کولر گازی دوتکه یا این که به عبارتی اسپیلتمعروف میان عموم از مدلهای مختلفی زیرا : دیواری , داکت , ایستاده , سقفی زمینی , مولتی و . . . ایجاد و در اختیار همگان جای دارد ما در اینجا ساختمان کلیدی این دستگاه را به اطلاع می‌رسانیم . آموزش نحوه ریست کردن کولرگازی ورفع خطاهای به وجود آمده در کولرگازی

کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل یک سیستم تهویه مطبوع قابل حمل ( PAC ) , یک سیستم قابل حمل مطلوب برای خنک کردن اتاق ها است . آن‌ها معمولا روی زمین نشسته و با کیت نصب میشوند . بخش اعظم نوع ها دارنده چرخ میباشند , بدین ترتیب شما میتوانید آن‌ها را به اتاق های گوناگون انتقال دهید , و آن ها را جایگزین خیر برای واحدهای پنجره ای می نماید .

چه چیز هایی برای تنظیم یک کولر گازی پرتابل لازم است؟

الزامات بر اساس مدل متفاوت است , ولی فعال سازی معمولا پرسرعت و فارغ از دردسر است . از آنجاییکه کولر گازی پرتابل هوای گرم و رطوبت را خنک نگه می دارا‌هستند , هوا می بایست به محل دیگری ختم شود – به صورت کلی از روش یک پنجره که مشتمل بر کیت است هوا بیرون می شود . کیت پنجره دارنده اسلایدر پنجره و شیلنگ خروجی است که می‌تواند به سادگی تهیه و تنظیم شود تا هوای گرم بیرون شود
جور های انتخابی هم میتوانند از روش ترک های درنظرگرفته شده در سقف و دیوار منزل های امروزی تخلیه شوند . زمانی که کیت پنجره را تهیه می‌کنید , می‌توانید به آسانی کولر گازی پرتابل خود را وصل فرمائید و خنک شوید!

این گونه کولرها در راستای تعمیر کولر گازی رویه ای آسان دارند .
تمامی ما این را می‌دانیم که قبلی از تعمیر کولر گازی نیاز به عیب یابی و پیداکردن خطاها آن است . به دلیل این‌که آنها در محیطی گشوده و در معرض گرد و خاک قرار دارا‌هستند بایستی سالانه نسبت به سرویس کردن آن اقدام کرد , در صورت سرویس نشدن سالانه آن گذشته ازروشن شدن قابلیت پیدایش اشتباهات متعددی موجود هست که برای رفع آن بایستی هزینه و وقت مضاعف متعددی نسبت به خدمت اول آن صرف شود . پس خوبتر است گذشته از انجام هر کاری اقدام به سرویس آن فرمایید

در اصل این دستگاه ها خطاها شبیه ای دارا هستند . یعنی تفاوتی ندارد که مارک آن ال جی , سامسونگ , جنرال , بوش و یا این که هر برند دیگری باشد اکثر مشکلاتی که در‌این کولر ها به‌وجود میاید تمامی شناخته گردیده اند . شناختن این مساله امداد متعددی به فرآیند تعمیر کولر گازی می نماید . سفارش می‌کنیم که در هنگام خرید وسایل برقی از برندهایی استعمال نمایید که دارنده کاغذ گارانتی و یا این که ضمانت بعد از فروش باشد تا در صورت معیوب شدن در سالیان آغازین به کارگیری بتوانید فارغ از صرف هزینه تعمیر کولر گازی را انجام دهید . به یاد داشته باشید که در‌حالتی که اثاثیه برقی شما گارانتی داشته باشد به هیچ وجه نباید تا تمام شدن مورخ گارانتی , در صورت حاد شدن به مرکزها و موسسات رجوع‌کنید و صرفا و تنها به نمایندگی آن دستگاه برای تعمیر بروید در غیر این صورت وسیله شما از گارانتی بیرون می شود .

آموزش نحوه استفاده از ریموت کنترل کولرگازی
لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
آموزش

Share
Published by
آموزش
Tags: انواع کولر گازیتعمیر کولر گازیتعمیرات کولر گازیکولر گازی

Recent Posts

سرویس لوله بازکنی بازار تهران

لوله بازکنی بازار تهران در سایت برچسب در محدوده بازار شهر تهران فعالیت می کند این بازار در منطقه ۱۲…

3 سال ago

خدمات لوله بازکنی ستارخان تهران

لوله بازکنی ستارخان تهران در سایت برچسب حاضر به انجام خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی فوری است. شما در هر…

3 سال ago

بهترین مارک توالت فرنگی در ایران چیست؟

با گسترده شدن استفاده از توالت های فرنگی در خانه های ایرانی حالا دیگر این نوع توالت تبدیل به عادت…

3 سال ago

آیا از لوله پلی اتیلن فاضلابی چیزی می‌دانید به همراه فیلم آموزشی

 انسانها همواره سعی داشته اند که کثیفی ها و فضولات را از میان ببرند و آنها را از خود دور…

3 سال ago

آموزش چگونگی فنرزنی چاه توالت ایرانی

یکی از بهترین روشهای بازکردن چاه و لوله توالت ایرانی استفاده از فنر و دریل می باشد. زیرا فنر هر…

3 سال ago

نحوه دستشویی رفتن فضا نوردان | یک سوال جذاب!

تصور کردن یه سفر فضایی برای بیشتر افراد یک مسئله جذاب است و سفر فضایی برای بشر می تواند یک…

3 سال ago