راهنمای آموزش تصویری نحوه ی عیب یابی و تعمیرات کولر گازی

استفاده از کولر گازی به دلیل موقعیت آب و هوایی احتمال دارد نسبت به بقیه اثاثیه خانگی کمتر باشد , ولی این دلیل بر آن نیست که نیاز به خدمت و یا این که تعمیر کولر گازی در حین سال نیست . اتفاقا برعکس به دلیل کار نکردن دستگاه به مقطع ۵ الی ۶ ماه , حتما می بایست پیشین از به کار گیری از سلامت بودن و خدمت شدن آن اطمینان حاصل کرد . تعمیر کولر گازی تهران

تعمیر کولر گازی

سرویس سالیانه اسپیلت و کولر گازی
شارژ گاز R۲۲ کولر گازی معمولی
شارژ گاز R۴۱۰ کولر گازی اینورتر
نصب کولر گازی
جابجایی کولر
تعمیر برد اسپیلت معمولی و اسپیلت اینورتر
نشت‌یابی و شارژ گاز
لوله‌کشی توکار
تعمیر شیر برقی ( تعویض شیربرقی )
تعمیر موتور فن ( تعویض موتور برقی )
تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر و معمولی
تأمین تمام قطعات کولر گازی ( اینورتر ومعولی ) همگی برندهای دارای اعتبار و مشهور
تعمیر کولر گازی اینورتر
تعمیر کولر گازی کم مصرف

نحوه ی عیب یابی و تعمیرات کولر گازی

اسپیلت با اعتنا به مدل کارکرد و میزان مصرف و تنوع بخش ها آب هوایی دارنده گونه های مختلفی است ازجمله :

کولر گازی دوتیکه ( اسپیلت ) , داکت اسپیلت , چیلر , کولر گازی پرتابل ( قابل‌حمل ) , کولر گازی یک‌تیکه یا این که پنجره‌ای , کولر گازی ایستاده , کولر گازی کم‌مصرف ( اینورتر ) که شما میتوانید با اعتنا به نیاز و موقعیت خویش از مشورت کردن و تعمیرات بوسیله ما بهره‌مند شوید .

استفاده از کولر گازی به دلیل موقعیت آب و هوایی احتمال دارد نسبت به بقیه اثاثیه خانگی کمتر باشد , ولی این دلیل بر آن نیست که نیاز به خدمت و یا این که تعمیر کولر گازی در حین سال نیست . اتفاقا برعکس به دلیل کار نکردن دستگاه به مقطع ۵ الی ۶ ماه , حتما می بایست پیشین از به کار گیری از سلامت بودن و خدمت شدن آن اطمینان حاصل کرد .

تعمیر کولر گازی و یا این که خدمت آن کاری دوچندان تخصصی است و نیاز به تکسین های چابکدست دارااست .
بخش اعظمی از مردمان به دلیل شیوه تاءمل نادرست خویش که گمان می نمایند مصرف برق کولرهای گازی فراوان بالا است هنوزم که هنوزه از کولرهای سابق و آبی‌رنگ استفاده می نمایند . ولی این که هزینه برق اسپیلت ها بیشتر از کولرهای آبی است به خاطر صحیح استعمال نکردن از آن است . به دلیل آنکه تهیه و تنظیم سکو دستگاه در هوای گرم می بایست به نوع استانداردی که دفترچه راهنما انتخاب نموده است باشد . بالا بردن جايگاه آن در روزهای گرم خیر صرفا منجر بالا رفتن هزینه برق می شود بلکه به مرور زمان سبب به‌وجود داخل شدن ایرادات و تعمیر کولر گازی می شود . پس سفارش میکنیم برای صرفه جویی در انرژی و هزینه مطابق با دفترچه راهنما یا این که خدمت کار کارشناس فعالیت کرده و با یه خرده طاقت و طاقت اجازه خنک کردن محیط بوسیله دستگاه با به عبارتی جايگاه نخستین را بدهید .

انواع کولر گازی

انواع کولر گازی عبارت است از کولر های یک تکه و پنجره ای یا این که کولر های دو تکه ( اسپیلت )
کولر های یک تکه یا این که پنجره ای , رایج و مورد اعتنا بود و به سادگی در درون فریم پنجره نصب می‌شد . اما به دلیل دسته کمپرسور آن مصرف برق بیشتری نسبت به اشکال دیگر آن دارااست .

همچنین در زمینه تعمیر کولر گازی رویه سخت تری دارا هستند .
کولر های دو تکه هم با استفاده از فناوری نو و روز جهان حالا از محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه کولر ها شامل است , کولر گازی دوتکه یا این که به عبارتی اسپیلتمعروف میان عموم از مدلهای مختلفی زیرا : دیواری , داکت , ایستاده , سقفی زمینی , مولتی و . . . ایجاد و در اختیار همگان جای دارد ما در اینجا ساختمان کلیدی این دستگاه را به اطلاع می‌رسانیم . آموزش نحوه ریست کردن کولرگازی ورفع خطاهای به وجود آمده در کولرگازی

کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل یک سیستم تهویه مطبوع قابل حمل ( PAC ) , یک سیستم قابل حمل مطلوب برای خنک کردن اتاق ها است . آن‌ها معمولا روی زمین نشسته و با کیت نصب میشوند . بخش اعظم نوع ها دارنده چرخ میباشند , بدین ترتیب شما میتوانید آن‌ها را به اتاق های گوناگون انتقال دهید , و آن ها را جایگزین خیر برای واحدهای پنجره ای می نماید .

نحوه ی عیب یابی و تعمیرات کولر گازی

چه چیز هایی برای تنظیم یک کولر گازی پرتابل لازم است؟

الزامات بر اساس مدل متفاوت است , ولی فعال سازی معمولا پرسرعت و فارغ از دردسر است . از آنجاییکه کولر گازی پرتابل هوای گرم و رطوبت را خنک نگه می دارا‌هستند , هوا می بایست به محل دیگری ختم شود – به صورت کلی از روش یک پنجره که مشتمل بر کیت است هوا بیرون می شود . کیت پنجره دارنده اسلایدر پنجره و شیلنگ خروجی است که می‌تواند به سادگی تهیه و تنظیم شود تا هوای گرم بیرون شود
جور های انتخابی هم میتوانند از روش ترک های درنظرگرفته شده در سقف و دیوار منزل های امروزی تخلیه شوند . زمانی که کیت پنجره را تهیه می‌کنید , می‌توانید به آسانی کولر گازی پرتابل خود را وصل فرمائید و خنک شوید!

این گونه کولرها در راستای تعمیر کولر گازی رویه ای آسان دارند .
تمامی ما این را می‌دانیم که قبلی از تعمیر کولر گازی نیاز به عیب یابی و پیداکردن خطاها آن است . به دلیل این‌که آنها در محیطی گشوده و در معرض گرد و خاک قرار دارا‌هستند بایستی سالانه نسبت به سرویس کردن آن اقدام کرد , در صورت سرویس نشدن سالانه آن گذشته ازروشن شدن قابلیت پیدایش اشتباهات متعددی موجود هست که برای رفع آن بایستی هزینه و وقت مضاعف متعددی نسبت به خدمت اول آن صرف شود . پس خوبتر است گذشته از انجام هر کاری اقدام به سرویس آن فرمایید

در اصل این دستگاه ها خطاها شبیه ای دارا هستند . یعنی تفاوتی ندارد که مارک آن ال جی , سامسونگ , جنرال , بوش و یا این که هر برند دیگری باشد اکثر مشکلاتی که در‌این کولر ها به‌وجود میاید تمامی شناخته گردیده اند . شناختن این مساله امداد متعددی به فرآیند تعمیر کولر گازی می نماید . سفارش می‌کنیم که در هنگام خرید وسایل برقی از برندهایی استعمال نمایید که دارنده کاغذ گارانتی و یا این که ضمانت بعد از فروش باشد تا در صورت معیوب شدن در سالیان آغازین به کارگیری بتوانید فارغ از صرف هزینه تعمیر کولر گازی را انجام دهید . به یاد داشته باشید که در‌حالتی که اثاثیه برقی شما گارانتی داشته باشد به هیچ وجه نباید تا تمام شدن مورخ گارانتی , در صورت حاد شدن به مرکزها و موسسات رجوع‌کنید و صرفا و تنها به نمایندگی آن دستگاه برای تعمیر بروید در غیر این صورت وسیله شما از گارانتی بیرون می شود .

آموزش نحوه استفاده از ریموت کنترل کولرگازی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *