چرا باید به ضرورت تخلیه چاه و لایروبی آن توجه داشت؟خطر ریزش چاه

بوی‌ نامطبوع چاه دست‌شویی‌ , ظرف‌شویی‌ و حمام از آن‌ دسته چیزهایی‌ است که احتمالا هر از یکسری گهگاه ‌اهالی ‌منزل را دوچندان آزار دهد .

چرا تخلیه چاه ؟

بوی‌ نامطبوع چاه دست‌شویی‌ , ظرف‌شویی‌ و حمام از آن‌ دسته چیزهایی‌ است که احتمالا هر از یکسری گهگاه ‌اهالی ‌منزل را دوچندان آزار دهد . در حالتی که تخلیه چاه به موقع صورت نگیرد , خطر ریزش آن پیش میاید که خسارات جانی ‌و مالی‌ فراوان در بر دارااست . بویژه در صورتیکه چاه فاضلاب در قسمت‌های ‌داخلی‌ ساختمان واقع شده باشد .

پس خطر ریزش چاه را جدی بگیرید .

برای خودداری از خطرها ریزش چاه فاضلاب اضطراری است هر ۵ سال یکبار از چاه بازدید به فعالیت آید .

چاه‌های فاضلاب با گذشت زمان مبتلا فرسودگی میگردند در فیض همواره آبستن حادثه‌ای ناگوار و ریزش ناگهانی دهانه چاه برای ساکنین آن ساختمان میباشند .

تخلیه چاه نشت یابی لوله کرج

نشانه‌های پر شدن چاه فاضلاب

اعم از این‌که تخلیه چاه تعدادی سال است که صورت نگرفته است؟
آیا نسبت به قبل حشرات موزی‌ مانند سوسک در ساختمان دیده شده است؟
آیا نشست و فرورفتگی ‌زمین در نزدیکی ‌محل دهانه چاه چشم می‌شود؟
آیا به تازگی‌ بوی‌ بد فاضلاب در ساختمان می‌پیچد؟
آیا گرفتگی‌ توالت پیش آمده و آب بالا زده و باز نمی‌شود؟
و…

همگی این موردها و موردها دیگر می تواند علامت این باشد که چاه فاضلاب در هم اکنون پر شدن است و یا این که تماما لبریز شده‌است .
برای ‌تشخیص دقیق‌تر این مورد و همینطور تخلیه چاه , تخلیه چاه در کرج و تخلیه چاه در تهران همیاران چابکدست ما به طور شبانه روزی آمادگی ‌حضور در محل برای ‌مشاوره را دارا‌هستند .
پس با شماره‌هایی‌ که از روش این سایت در اختیار شما قرار گرفته با ما تماس حاصل نمایید تا در کوتاه‌ترین مدت با حضور در محل در جهت رفع مشکل شما به شایسته ترین صورت ممکن برآییم .

لایروبی چاه

بخش اعظمی از اشخاص قابلیت داراست اصطلاح لایروبی چاه را شنیده باشند البته تعریف دقیقی از آن را ندانند . مفهوم دقیق آن استخراج و یا این که نقل و انتقال خاک یا این که سنگ در بستر رودخانه , دریا , بنادر و … می‌باشد . در موقعیت کلی فعالیت‌هایی که درین ارتباط انجام میگردند در دو گونه جای می‌گیرند : لایروبی چاه حرفه‌ای ( احداث ) که در سطح ابتدا انجام میگیرد و لایروبی به مراد حفظ که به دو صورت ادواری و منظم هست .

لایروبی چاه و لوله‌های فاضلاب

بعضی وقت ها افراد بوی بسیار بد فاضلاب را از سینک ظرفشویی آشپزخانه , دستشویی‌ها , حمام , درب چاه‌های ایوان یا این که پایین زمین منزل استشمام میکنند . این بو مشابه به یک لاشه حیوان یا این که تخم مرغ فاسد شده‌است .
علل به‌وجود داخل شدن بوی بد فاضلاب قادر است بوی بد ناشی از نشت گازهای بد بو و سمی از درون چاه‌های فاضلاب به داخل محیط خانه است . از سایر دلایل این بوی بد می‌توان به نصب لوله‌های فاضلاب به صورت غیر استاندارد اشاره نمود , یعنی شترگلو یا این که سیفونی که در ظرفشویی یا این که توالت یا این که خزینه به کار رفته به طور استاندارد نصب نشده‌اند و دارنده فضای خالی می باشند و به همین جهت است از آن گازهای بد بو نشت می کند .
وجود مواد مختلفی نظیر گیسو , پلاستیک , چربی‌های مختلف و … هم قادر است سبب ساخت لایه‌ای ضد آب شده که‌این لایه ضد آب فضای متعددی از کانال چاه را پوشانده و از نفوذ آب در چاه ممانعت مینماید ; این فرمان نیز سبب پر شدن پرسرعت و متفاوت چاه و تولید عطر می شود .

تخلیه مکانیزه چاه

آیا می‌دانید تخلیه چاه از ریزش چاه جلوگیری می نماید و هر چاه برای جلوگیری از این خطر نیاز به بازدید هر ساله دارد؟؟؟

درصورتی که بیشتراز ۲ سال است که چاه فاضلاب خود را تخلیه نکرده اید اکنون نیاز به تخلیه چاه و لوله بازکنی دارید . لوله بازکنی میدان نیلوفر شبانه روزی

لوله بازکنی

وقتی می‌رسد که شما از لوله های ( سرویس بهداشتی – آشپزخانه – خزینه و . . . . ) استفاده می‌کنید و آب از آن بخوبی ذیل نمی رود , بدیهی است که شما نباید از ( مواد لوله بازکن ) استفاده نمائید زیرا سبب ساز ازبین رفتن مواد لوله و در نهایت پارگی لوله فاضلاب میشود , پس مشکل خویش را با ما درمیان بگذارید .

بیشترین علت گرفتگی لوله های فاضلاب این است که روغن و غذای ته ما‌نده ظروف و کولک لباس که وارد لوله میشود در داخل لوله فاضلاب ته نشین شده و به مرور زمان روی نیز انباشته میشود و لوله شروع به بستن روسوب می نماید و مسیر لوله باریک شده و منجر گرفته شدن مسیر میشود . برای پرهیز از این نقص‌ خوب تر است هر سال لوله فاضلاب فنر زده و مسیر لوله شستشو داده شود .

باز کردن لوله های فاضلاب توسط دستگاه توسعه یافته و مجهز اتومات و نصفه خودکار ( ژنراتور ) و به یاری دستگاه تراکم هوای دستی و برقی بصورت فوری و سرعت بالا در تمام نقاط شهر بصورت ۲۴ساعته و صددرصد تضمینی

شستشو و لایروبی شبکه فاضلاب

اگر مسیر کانال فاضلاب کمپانی شما بطور ناگهانی می‌گیرد خوبتر است بدانید که به مرور زمان لجن و چربی و یا این که ماده شوینده که باطن شبکه فاضلاب می شود دیواره های کانال فاضلاب را مسدود کرده و مسیر جریان پساب فاضلاب را می بندد و مسیر کانال فاضلاب میکیرد . . در شرایطی که شما در‌این زمان با این نقص‌ برخوردید خوب تر است که کانال فاضلاب را یکبار لایروبی و شستشو نمایید .

تخلیه چاه

دستگاه ویدئومتری لوله وچاه

بعضی وقت ها آنقدر لوله های فاضلاب باعث گرفتگی میشود که شما‌را نیز از حیث مالی اذیت می‌نماید و نیز از نظر وقت . دوربین‌های بازرسی لوله و یا این که به اصطلاح دوربین‌های ویدئومتری , دستگاه هایی می‌باشند از روش آن به عیوب داخل لوله پی میبریم . دوربین‌های بازرسی چاه یا این که دوربین‌های ویدئومتری منهول , این دوربینها به وسیله یک کابل به داخل چاه می فرستیم و با به کار گیری از مرجع فروغ و روشنایی کار کشته بروی دستگاه و همینطور قابلیت و امکان کنترل و گردش دوربین مبادرت به بازرسی بدنه چاه‌ها میکنیم .

نشت یابی لوله جنت آباد غرب تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *