مزایای قویترین چسب لوله پلیکا

امروزه لوله های فاضلاب در هر خانه ای وجود دارد و حتماً باید ساز و کار سیستم لوله کشی فاضلاب منزلتان را بیشتر بدانید و در اجرای سیستم لوله کشی برای اینکه لوله ها را به هم چسب بزنید بهتر است که از قویترین چسب لوله پلیکا یا لوله فاضلاب استفاده کنید.

استفاده از چسب لوله پلیکا به هنگام اجرای لوله کشی منزل و کارهای مرتبط با اتصالات لوله های فاضلاب بسیار حائز اهمیت است و نباید در طی مدت زیادی دچار نشت لوله ها شود یا قابلیت خود را از دست بدهد.

کارایی چسب لوله پلیکا بر اساس جنس لوله

معمولاً در سیستم لوله کشی فاضلاب منازل از لوله های پلی اتیلن یا پی وی سی استفاده می کنند و بهتر است که بدانید این لوله ها دارای دو نوع هستند که یا لوله های معمولی هستند و یا لوله های پوش فیت.

در لوله های پوش فیت اتصالاتی به‌ صورت سوکت بر روی آن قرار دارند و بنابراین برای آب بندی نیاز به هیچ گونه چسبی مثل چسب لوله پلیکا ندارند اما برعکس آنها، در لوله های معمولی باید از روش گرما دادن سوکت های اتصال را شکل داد و سپس از بهترین چسب های لوله پلیکا برای آب بندی آنها استفاده کرد.
در ادامه بیشتر با ویژگی بهترین چسب لوله پلیکا آشنا می شوید و خودتان به کارایی این نوع چسب ها در اتصالات لوله های فاضلاب پی خواهید برد.

شما عزیزان میتوانید تمام اطلاعاتی که برای انواع لوله به خصوص لوله پوش فیت فاضلاب نیاز دارید در سایت برچسب جستجو کنید و از مقالات خواندنی در این سایت استفاده نمایید.
از طرفی خدمات سایت برچسب به همین مقالات ختم نگردیده و در صورتی که لوله های فاضلاب منزل شما دچار گرفتگی شد می توانید از افراد ماهری که در این زمینه تجربه کافی دارند مشورت بگیرید و یا برای جلوگیری از مشکلات بعدی همانند سوراخ شدن لوله ها در اثر استفاده از محلول های شیمیایی از این افراد بخواهید تا با استفاده از فنر لوله بازکنی، گرفتگی لوله را رفع نمایند.

لوله بازکنی غرب تهران برچسب، شرق، شمال و جنوب در کمتر از ۳۰ دقیقه با حداقل کثیف کاری مشکلات مربوط به لوله گرفته، بالا زدن چاه و یا بوی نامطبوع فاضلاب را برای شما رفع می نمایند.

خصوصیات قویترین چسب لوله پلیکا چیست؟

بهترین و مرغوب ترین انواع چسب لوله فاضلاب، چسب لوله پلیکا می باشد و همانطور که قبلاً ذکر کردیم چون میان دو لوله را می تواند جوش دهد و آنها را به هم متصل کند، بنابراین بهترین چسب لوله کشی به حساب می آید.
بهترین چسب لوله پلیکا چسبی است که دارای ترکیبات بسیار قوی چسبی باشد.
در ترکیب این چسب ها از پایدار کننده ها و غلیظ کننده ها و به خصوص پلیمرهای پلاستیکی استفاده می‌شود و سپس در مخلوطی از حلال ریخته شده که به این ترتیب بهترین چسب مخصوص برای لوله های فاضلاب در لوله کشی به حساب می آید.

چسب لوله پلیکا، باید یک سری ویژگی های خاص را دارا باشد تا از آن به عنوان بهترین چسب لوله کشی فاضلاب ساختمان ها استفاده کنیم. این ویژگی ها عبارتند از:

  • چسب لوله پلیکا در مقابل مواد شوینده و شیمیایی مقاوم است.
  • در مقابل گرما و سرمای شدید مقاوم است.
  • چسب لوله پلیکا فاضلاب ضد آب است.
  • مقاومت بسیار بالایی در برابر ترک خوردگی دارد.

لوله بازکن ها در زمان باز کردن لوله ها با مایع های لوله بازکنی، معمولاً از اسید استفاده می‌کنند و سپس با استفاده از یک فنر گرفتگی را کاملاً برطرف می نمایند.
بنابراین در هنگام لوله کشی های ساختمان حتماً دقت کنید که اتصالات آنها با چسب لوله پلیکا به هم کاملاً چسبیده شده باشد و در مقابل فنر زدن و همچنین اسیدهای لوله بازکنی مقاوم باشد و شما دچار نشتی لوله نشوید و به ساختمان آسیب وارد نشود.

اگر نتوانستید گرفتگی لوله های فاضلاب را به روش معمول بر طرف کنید می توانید با یک تماس به صورت  شبانه روزی در سراسر تهران، خدمات چاه بازکنی از سایت برچسب دریافت نمایید. برای تماس با نزدیکترین لوله بازکن در شهران بر روی لینک آن کلیک کنید.
توجه کنید که به هیچ وجه از روش های غیر طبیعی و نامتعارف در لوله بازکنی، مانند ریختن مواد نفتی در چاه استفاده نکنید زیرا هم گازهای خطرناک از خود متصاعد می کنند و هم می توانند بر عملکرد چسب لوله پلیکا اثر بگذارند و چسبندگی لوله ها را از بین ببرد.

چگونگی استفاده از چسب برای آب بندی لوله های فاضلاب

حتماً قبل از هر کاری دقت کنید که محل اتصال دو لوله کاملا تمیز باشد و سپس اقدام به اتصال لوله ها با قویترین چسب لوله پلیکا کنید، به این صورت که مقداری چسب را در دور دهانه لوله ریخته و لوله یا اتصال لوله دیگر را آماده کنیم و به آن بچسبانیم .
دقت کنید که لوله ها حتماً بر سر جای خود قرار گرفته و زاویه درستی داشته باشند زیرا بعد از خشک شدن قویترین چسب لوله پلیکا به هیچ وجه امکان جابه جایی و چرخش لوله در زاویه درست وجود ندارد؛ این امر به این خاطر است که چسب لوله پلیکا در واکنشی با لوله های فاضلاب حل می شود و به اصطلاح لوله را با جوش سرد به هم وصل می کند و هیچ اثری از خود باقی نمیگذارد.

بنابراین وقتی که دو لوله کاملاً از نظر بافتی به هم متصل شدند دیگر امکان جدا کردن آنها وجود ندارد و یا نمی شود آنها را به طور دقیق و صحیح جدا کرد.

حتما توجه کنید که در نقاطی از لوله که با بهترین چسب لوله پلیکا به هم متصل شده‌اند دیگر قابلیت جدا شدن دو لوله از هم وجود ندارد و برای این کار فقط باید از اره آهن بر و از مکانی دیگر لوله را برش داد و اتصال را کمی آن طرف تر متصل کرد.
به دلیل کیفیت چسب لوله فاضلاب، آنها را به‌ عنوان چسب آب بندی هم می توان استفاده کرد اما در کل برای آب بندی لوله های فاضلاب نوعی چسب دیگر وجود دارد که زمانیکه نشتی در لوله های فاضلاب و یا لوله پلیکا به وجود می آید از آن استفاده می کنند.

حتما این نکته را به یاد داشته باشید از هر چسبی نمی شود برای آب بندی و یا چسباندن دو لوله استفاده کرد، لذا برای چسباندن لوله ها از چسب لوله پلیکا و برای آب بندی از چسب های مخصوص آن استفاده نمایید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *