راههای نگهداری و بهبود کیفیت کولرگازی و پنل داخلی

نگهداری و بهبود کیفیت کولرگازی

کولر گازی زمینی

عمده کولرگازی ها و اسپلیت ها فیلترهای الکترواستاتیک و بوگیر تصفیه هوا درنظرگرفته شده شده‌است که با شستشو به موقع آن ها قدمی حیاتی در بهبود بازده خنک کنندگی دستگاه انجام داده اید با آغاز فصل گرما و نقطع ی عطف به کارگیری از کولرهای گازی و اسپلیت ها نسبت به خدمت و شستشوی منظم و ماهیانه این فیلترها مبادرت کنید تا شایسته ترین افتتاح را از کولر های گازی و اسپلیت ها برده و در حین فصل گرما در گیر ایراد نشوید , همینطور با انجام چنین اقداماتی باعث ارتقا ارتفاع قدمت دستگاه خویش میشوید .

سرویس و تعمیر آبگرمکن میدان آزادی تهران

کلیپ شستشو غربال اسپلیت در وب سایت دماتجهیز قرار داده شده‌است که با مشاهده آن می‌توانید پیشین و سپس شستشو فیلر را نگاه نمائید .

انواع مختلف کولرگازی و  راههای نگهداری کولرگازی

انواع کولر گازی و اسپلیت

:

کولرگازی پنجره ای , اسپلیت دیواری , داکت اسپلیت , اسپلیت ایستاده ( در گنجایش های ۴۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰ بی تی یو ) و کولرهای گازی پرتابل که نیازی به کندانسور بیرونی ندارند و فقط برای گنجایش های ۷۰۰۰ تا حداکثر ۱۲۰۰۰ بی تی یو و در مکان هایی با متراژ حداکثر ۱۰ متر مربع موضوع به کارگیری قرار میگیرند .

. کولرگازی قلیل مصرف یا این که به عبارتی اینورتر مجهز به کمپرسور با به دور متغیر دارنده مرحله انرژیA میباشند . کولرهای گازی اینورتر همانگونه که از نام آن معین است توسط تغییر و تحول به دور کمپرسور از خاموش و پر‌نور شدن مکرر کمپرسور یا این که موتور کولرجلوگیری می کند و این روند منجر صرفه جویی در مصرف برق می شود . در واقع کولر گازی اینورتر در بدو آغاز به کار , کمپرسور آن ها یکبار شروع میخورد اگر که در کولرگازی واسپلیت با کمپرسورهای به دور اثبات تهیه دما توسط خاموش و پر‌نور شدن مکرر کمپرسور انجام میگیرد که‌این فعالیت در واقع منجر داخل شدن شوک به سیستم برق می شود .

کمپرسور اسپلیت های اینورتر عمدتا تخت گاز مبرد R410 که سازگار با محفظه زیست می‌باشد کار می نمایند . اعم از تفاوت های بیشتر فی مابین کولر گازی های عادی و اینورتر می شود به مواقعی از این قبیل اشاره کرد : نصاب کولر آبی در مشهد

مصرف برق کولر گازی و اسپلیت های اینورتر از کولر گازی و اسپلیت های عادی کمتر می‌باشد .

تفاوت ارزش کولر گازی اینورتر و کولر گازی عادی

سرعت وصال به دمای متبوع در کولر گازی اینورتر سریعتر از کولرگازی عادی می‌باشد .

هزینه تعمیرات کولرگازی اینورتر بخش اعظم از کولرگازی عادی می‌باشد .

تعمیر آبگرمکن باغ صبا مرکز تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *