تمام ریزه کاری های نصب سیفون توالت فرنگی و ایرانی

همانند هر کار دیگری لوله کشی توالت فرنگی هم اصول و مراحل منحصر به فرد خود را دارد که نصب سیفون توالت فرنگی یکی از مهمترین و اصلی ترین مرحله های آن است و باید کاملا درست و اصولی و بی نقص انجام شود؛ زیرا در سیستم تخلیه فاضلاب توالت فرنگی نصب سیفون نقش کلیدی و مهمی دارد و کاربرد آن این است که فضولات را با آب و فشار و چرخش تخلیه می کند و به درون چاه فاضلاب می فرستد.

چگونگی نصب سیفون توالت فرنگی

با وجود اینکه لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی سخت و دشوار است و حتماً نیاز به مهارت خاص و دانش کافی می باشد با این حال در کنار این موارد دانستن بعضی نکات و نیز آموزش نصب سیفون توالت فرنگی الزامی است.

مراحل نصب سیفون توالت فرنگی

  • اولین مرحله در نصب سیفون توالت فرنگی این است که ابتدا باید چک کنید که تمام لوله ها کاملاً به هم چفت و بست شده باشند و سپس به طور دقیق و ریز به ریز تمام مراحل بعدی را انجام دهید.
  • این مرحله نوبت به نحوه اتصال سیستم فلاش تانک به توالت می رسد که قطعه پلاستیکی شناور فلاش تانک توالت را حتماً به لوله ها وصل کنید و سپس آن را از بیرون فلاش تانک سفت کنید.
  • دستگیره سیفون توالت فرنگی را با فلاش تانک در بست گیره ای قرار دهید سپس مهره آن را به داخل نیز بفشارید تا کاملاً دستگیره فلاش تانک به خوبی در سر جای خود محکم شود.

در صورتیکه هر نوع گرفتگی در چاه توالت فرنگی به وجود آید و اختلال در سیستم عملکرد آن ایجاد شود شما می توانید در تمام نقاط تهران هر کجا که باشید تنها با جستجو در سایت برچسب نزدیکترین، بهترین و مقرون به صرفه ترین متخصصان را در زمینه لوله باز کنی و چاه بازکنی به محل خود انتخاب کنید. برای دریافت خدمات از افراد لوله بازکنی غرب تهران برچسب و دسترسی به مشخصات آنها بر روی لینک موردنظر کلیک کنید.

  • لوله ها را متصل کنید و به سمت پایین فشار دهید تا خوب سفت شود.
  • بست پشت سیفون را علامت بزنید و جای آن را سوراخ کنید زیرا در هنگام نصب مخزن آن روی این گیره ها قرار داده می شود.
  • سیفون را روی وصل گیرهای توری نصب کنید که لوله در قسمت خارجی پمپ قرار بگیرد.
  • در آخرین مرحله نصب سیفون توالت فرنگی حجم آب را مشخص کنید این اعداد باید از بین اعداد ۴۰،۷۰ و یا ۱۰۰ انتخاب شوند به این گونه که پیچ تنظیم کننده میزان تخلیه را روی یک عدد مناسب قرار داده و حتماً به دقت به نحوه میزان تنظیم شناور توالت فرنگی دقت کنید زیرا آب خروجی باید در این مرحله تنظیم شود.

لازم است این نکته را متذکر شویم که چرخش قرار داده شده برای نیم تخلیه باید در قسمت مثبت تنظیم شود تا سیفون هنگام خالی شدن آب بتواند به مقدار کم هم خوب کار کند.

اهمیت نحوه تنظیم شناور در نصب سیفون توالت

چند نکته باید حتما در ادامه رعایت شود و از این جهت بسیار اهمیت دارند که اگر بعد از نصب سیفون توالت فرنگی دچار مشکل شدید با نکاتی که در اینجا گفته میشود میتوانید پیشگیری کنید.

  1. کار آب بندی باید به شیوه اصولی و عالی انجام شود تا در هنگام تخلیه آب به صورت ناقص خالی نشود.
  2. شدت جریان تخلیه آب ورودی به فلاش تانک در هنگام نصب سیفون توالت فرنگی باید درست تنظیم شود تا از نشت آب جلوگیری کند و سیفون درست عمل کند.
  3. حتما پیچ ها و زنجیرها درست تنظیم شود تا خرابی به وجود نیاید.
  4. بررسی کنید که شتر گلو را درست قرار داده اید و زانویی اضافه به آن نبسته باشید چون در زمان مشکل در شتر گلو تخلیه جریان آب به کندی انجام می شود و مجبور به نصب دوباره سیفون توالت فرنگی خواهید شد.
  5. مطمئن شوید که شناور آزادانه حرکت می کند و با دیواره های فلاش تانک برخوردی ندارد زیرا باعث عملکرد نادرست سیفون توالت فرنگی می شود.

با رعایت این نکات تمام مراحل را با دقت انجام دهید و نصب سیفون توالت فرنگی را به صورت اصولی انجام دهید.
بر اساس دستور العملی که توضیح دادیم تا از مشکلاتی مثل تخلیه کند سیفون، قطع شدن آب در توالت فرنگی، عملکرد نادرست دکمه تخلیه، گرفتگی چاه توالت فرنگی جلوگیری کنیم. در صورتی که چاه توالت شما باز هم دچار گرفتگی شد و یا نیاز به تخلیه چاه فوری داشتید به صورت تضمینی و ارزان می توانید با جستجو در سایت برچسب در هر کجای تهران که هستید تنها با یک تماس از خدمات فنی کارهای مجرب ما همانند لوله بازکن در مجیدیه، پاسداران، انقلاب، پیروزی و… استفاده کنید.

آشنایی با ویژگی های نصب سیفون توالت فرنگی

مهمترین نکته برای نصب سیفون توالت فرنگی همان کاربرد آن در تخلیه چاه می باشد. زیرا بسیار کارگشا است و می تواند از گرفتگی ها و یا بوی بد توالت جلوگیری کند و نگذارد که بوی بد در محیط پخش شود و آن را تمیز نگه دارد. همچنین مانع ورود حشرات موذی و سوسک به داخل محیط سرویس بهداشتی و خانه می شود.

در اکثر توالت فرنگی هایی که دارای سیستم واترجت هستند سیستم فلاش تانک در آن بهتر عمل کرده و فقط نیاز دارد که سیفون توالت فرنگی به درستی تنظیم شود و نسبت به سیستم هایی که چرخشی هستند بهتر توالت را تمیز می کند.

باید توجه کنید که مراحل، اصول و نکاتی که در مورد نصب فلاش تانک بیان کردیم نکات عمومی و کلی بودند و فلاش تانک ها و دستشویی های فرنگی از لحاظ مراحل نصب می توانند مختلف باشند.

امروزه بهترین سیستم تخلیه در دستشویی های فرنگی همان سیستم واترجت معرفی شده که هزینه آن از دیگر توالت های موجود و با سیستم گردشی و… بیشتر است.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *