تعمیر کولر گازی مشهد

خدمات تعمیر کولر گازی در مشهد

  • بالا بردن بازدهی کولر گازی
  • تعمیر موتور کولر گازی بصورت ۲۴ ساعته
  • شارژ گاز کولر گازی در مشهد به صورت دوره ای
  • رفع نشتی و سوراخ بدنه کولر گازی
  • تعویض بدنه ی پوسیده یا زنگ زده کولر گازی
  • زنگزدایی بدنه کولرگازی فوری
  • تعمیرات اسپلیت در مشهد
  • تعمیرات کولرگازی ال جی در مشهد
  • سرویسکار کولر گازی در مشهد فوری و بصورت شبانه روزی
  • روغن کاری موتور کولر گازی توسط تعمیر کار ماهر کولر گازی در مشهد
  • تعمیر کولر گازی مشهد با کمترین هزینه
  • تعمیرات کولر گازی مشهد به صورت تخصصی
  • تعمیر موتور کولر گازی به صورت تضمینی و در سریع ترین زمان
  • کانال کشی کولر گازی به صورت تضمینی و استاندارد
  • سیم کشی و تعمیر کولرگازی مشهد
  • تعویض قطعات فرسوده کولر گازی توسط تعمیر کار کولر گازی در محل
  • تعمیر و عیب یابی کولر گازی بصورت شبانه روزی
  • عیب یابی و تعمیرات اساسی و تعمیر کولر گازی مشهد
  • رفع عیب سیم کشی و تعمیر تضمینی کولر گازی مشهد با کمترین هزینه
  • نصب کولر گازی مشهد بصورت شبانه روزی و با کمترین هزینه
  • نصب پنل داخلی کولر گازی و رفع هرگونه نم و نشتی کولر گازی
  • تعمیر انواع برندهای  کولر گازی مشهد
  • نصب کولر گازی حتی در محل های سخت
  • تعمیرات کولرگازی مشهد فوری ادارات و منازل
  • تعمیرات قطعات کولرگازی مشهد با مجرب ترین تعمیرکاران کولر گازی

عوامل تعیین کننده بر هزینه تعمیر کولر گازی

بهتر است قبل از درخواست سرویس کار برای تعمیر کولرگازی از مشکل کولرخود مطلع باشید چون عوامل مختلفی بر هزینه تعمیر کولر گازی در مشهد  موثر است. برای تعمیر کولر گازی از یک متخصص در این زمینه استفاده نمایید تا به خوبیمشکل شما را برطرف نمایند و هزینه دوباره ای برای تعمیر کولر گازی پرداخت نکنید. مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت تعمیر کولر گازی عبارتند از:

  • نوع برند کولرگازی
  • مدل و نوع قطعه کولر گازی که نیاز به تعویض یا تعمیر دارد
  • هزینه مقدار شارژ تکمیلی
  • کیفیت کار تعمیر کار کولر گازی
  • مدت زمان صرف شده برای تعمیر کولر گازی
  • هزینه رفت و آمد در مسیرهای طولانی
  • و…

تعمیر کولر گازی مشهد

اتحادیه تعمیر کولر گازی در مشهد

در صورتی که از یک نمایندگی نصب و تعمیر کولر گازی شکایتی دارید یا شخص تعمیر کار کولر گازی شما نتوانسته به خوبی کار خود را انجام دهد و شما از وی شکایت دارید و یا سوالی درباره قیمت مصوب اتحادیه در زمینه تعمیر و نصب کولر گازی دارید همه اینها را میتوانید از اتحادیه تعمیر کولر گازی جویا شوید. این اتحادیه با نام اتحادیه کولر گازی فعالیت نمی کند و این صنف زیر نظر “اتحادیه تعمیرکاران مصنو عات نفت، گاز، الکتریک و چرخ خیاطی” می باشد.

تعمیر برندهای مختلف کولر گازی

برندهای مختلفی برای کولر گازی وجود دارد که توسط شرکت های مختلف ارائه می شود مهم هست که برای درخواست تعمی کار کولر گازی بدانید که آیا آن شخص برند کولر گازی شما را نیز تعمیر میکند یا خیر. در ادامه لیست برندهایی که توسط افراد فنی که آگهی آنها در سایت فنی کارا ثبت شده تعمیر می شوند آورده شده است.

انواع برندهای کولرگازی شامل هایسنس (HISENSE)، بوش (BOSCH)، وستل (VESTEL)، میتسوبیشی الکتریک، ترنشک (TERNESHK)، پاناسونیک (Panasonic)، ال جی (LG)، توشیبا (TOSHIBA)، تی سی ال (TCL)، سامسونگ (SAMSUNG)، مک کوی (McQuay)، او ام جنرال (OMGENERAL)، لنکس (LENNOX)، هیتاچی (HITACHI)، وست پوینت (WESTPOINT)، کریر (CARRIER)، ای اس آر (ASR)، اجنرال (OGENERAL)، گری (GREE)، تکوود (TECHWOOD)، کن وود (KENWOOD)، گالانز (GALANZ)، تراست (TRUST)، کین الکتریک، یوتکث (UTEX)، هایر (Haier)، مدیا (MIDEA)، میتسوبیشی دایا، ال اس (LS)، تک الکتریک، زیمنس (SIEMENS)، آرچیلیک (ARCELIK)، جی ام (JM)، اکسون (ACSON)، ایر جنرال، تاچی ایر، دایکین (DAIKIN)، آکایی (AKAI)، تولیپس (TULIPS)، لارس (Lares)، می باشد که توسط افراد متخصص فنی کار موجود در سایت فنی کارا انجام می شود.

نکات مهم در نگهداری و تعمیر کولر گازی

توجه به سه فاکتور مهم در تعمیر و نگهداری کولر گازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در هنگام سرویس و تعمیر کولر گازی حتما به آن توجه داشته باشید فاکتورهای:

  1. تمیز بودن فیلتر های کولر گازی
  2. تمیز بودن کویل های کولر گازی
  3. شارژ کامل گاز کولر گازی

شاید از اهمیت تمیز بودن فیلتر های کولر گازی غافل شده اید و این امر سبب کاهش سرمادهی و بازدهی کولر گازی شما شده است لذا ما در اینجا اهمیت این موضوع را برای شما روشن می کنیم. در صورتیکه فیلتر کولر گازی شما تمیز نباشد علاوه بر اینکه میزان سرمایش مطلوبی را که باید داشته باشید نخواهید داشت، این عدم بازدهی مناسب سبب می شود به موتور کولر گازی فشار بیاید و کم کم به موتور کولر گازی آسیب جدی وارد می شود.

از جمله مضرات کثیف بودن فیلتر کولر گازی این است که هوای آلوده را وارد محیط داخل می کند و باعث می شود باکتری ها و انواع قارچ ها در فیلتر جمع گردد و باعث بروز بیماری های تنفسی برای افراد داخل محیط را به همراه می آورد. بهتر است فیلترهای کولر گازی را هر چند وقت یکبار چک کنید و در صورت کثیف بودن حتما آنها را بشویید.

کویل های کولر گازی از دیگر بخش های کولر گازی است که حتما باید نظافت آنها جدی گفته شود چرا که اگر کویل ها کثیف باشند گردش هوا دچار اختلال می گردد و این آلودگی ها سبب عایق شدن کویل ها می شود و در نهایت از میزان توانایی آنها در جذب گرما کاسته می شود. پس حتما از تعمیر کار کولر گازی خود بخواهید که قبل از هر گونه تعمیری حتما کویل ها را بررسی کند و از تمیز کردن آنها غافل نشوید.

مورد سوم شارژ گاز کولر گازی می باشد که اگر کولر گازی دچار کمبود گاز شود با نشانه هایی مثل برفک زدن کولر گازی و باد گرم زدن کولر گازی نمایان می شود که باید سریعا کولر را خاموش کنید چرا که به کمپرسور آسیب وارد می شود. بعد از خاموش کردن کولر گازی با یک سرویسکار کولر گازی مطمئن تماس بگیرید و شارژ گاز کولر گازی خود را به فردی متخصص واگذار کنید. می توانید به اطلاعات تماس با سرویسکار کولر گازی در مشهد از طریق همین صفحه دسترسی داشته باشید.

تعمیرکار کولر گازی در مشهد

انتخاب تعمیر کار کولر گازی در مشهد با سایت فنی کارا

اگر قصد تعمیر کولر گازی خود را دارید و متوجه هر گونه ایراد فنی در آن شدید حتما با یک تعمیرکار کولر گازی مشورت کنید اگر کولر گازی نیاز به تعمیر داشت حتما آن را به دست یه تعمیرکار کولر گازی متخصص بسپارید تا بعدا به مشکلات جدی تر مواجه نشوید برای دستیابی به افراد فنی و ماهر در زمینه تعمیر کردن کولر گازی مشهد به سایت فنی کارا مراجعه نمایید.

سایت فنی کارا با جمع آوری اطلاعات افراد فنی در زمینه تعمیر کولر گازی و با رضایت سنجی از مشتریان این افراد توانسته است لیستی از بهترین افراد فنی در مشهد در زمینه تعمیر کولر گازی را بدست آورد که این اطلاعات را می توانید در این سایت مشاهده نمایید.

  1. تعمیرات کولر گازی در مشهد
  2. تعمیر کولر گازی مشهد با کمترین قیمت
  3. نصاب کولر گازی مشهد باتجربه و ماهر
  4. تعمیر کار ماهر کولر گازی مشهد
  5. تعمیر و نصب کندانسور کولر گازی
  6. تعمیر ات کولر گازی مشهد با حضور سریع در محل و رفع عیب کولر
  7. تعمیرات انواع کولرگازی در سریع ترین زمان
  8. تعمیرکولر گازی مشهد بصورت ۲۴ ساعته

برای یافتن اطلاعات تماس بهترین تعمیرکار کولر گازی در مشهد در نواحی میدان شهدا، هاشمیه، آزادشهر، وکیل آباد، هنرستان، احمدآباد، موسوی قوچانی، هفت تیر، فرامرز عباسی، لادن، پیروزی، صیاد شیرازی، معلم، فلسطین، کلاهدوز، کوهسنگی، کوثر، شهید بهشتی، سید رضی، دانشجو، امام خمینی، امام رضا، قاسم آباد (شهرک غرب)، امامت، اندیشه، بلوار الهیه، بلوار ایرج میرزا، بلوار توس، بلوار فردوسی، تربت حیدریه، تورج، جانباز، چهارراه لشکر، حرم مطهر، خیام، دانش آموز، راهنمایی، رسالت، رضاشهر، میدان عدل خمینی، سجادشهر، سرافرازان، سعدی، سناباد، شاندیز، شهرک شهید رجایی، صارمی، طبرسی، طرق، طرقبه، طلاب، عبادی، عبدالمطلب، فلکه برق، فلکه ضد، قائم، کوی مهدی، گاز شرقی، گلبهار، گنبدسبز، گوهرشاد،۱۷ شهریور، مصلی، مطهری جنوبی، مطهری شمالی، نوفل لو، هدایت، ابوطالب و… می توانید از طریق سایت فنی کارا به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

راههای برطرف کردن صدای پنل داخلی کولر گازی

تعمیر بلوور

یکی از دلایل ایجاد صدای ناهنجار معیوب بودن موتور بلوور می باشد. همچنین کثیف بودن بلوور باعث ایجاد صدای ناهنجار می شود زیرا بلوور کثیف بالانس خود را از دست می دهد و صدای ناهنجار تولید میکند.

تعویض بلبرینگ ها

خرابی بلبرینگ های فن داخلی میتواند باعث ایجاد صدا در یونیت داخلی کولر گازی شود.

خراب یا گشاد شدن بوشن بلوور کولر گازی:

بوشن بوشن بلوور محور بلوور را در اختیار دارد. گشاد شدن بوشن باعث شده که محور بلوور به درستی در این بوشن درگیر نشود و همین باعث ایجاد صدایی مانند  ضربه زدن به گوش برسد.

شل شدن دریچه پنل داخلی کولرگازی:

اگر دریچه پنل داخلی کولرگازی شل شده باشد دریچه با کار کردن کولر و شروع باد به لرزش می افتد و تولید صدا می کند.

تاب برداشتن شفت بلوور کولرگازی

به دلیل ضرب خوردن جنس نامناسب ،داغ کردن موتور بلوور، نوسانات برقی شفت بلوور تاب برمی دارد که باعث ایجاد صدای می شود.

شکستگی پره های بلوور کولرگازی

شکستن پره های بلوور کولرگازی باعث تغییر در صدای کولر گازی مشودو صدایی مانند جیغ و یا زوزه شنیده می شود.

عدم نصب صحیح پنل داخلی کولرگازی

از نصب صحیح پنل داخلی کولرگازی مطمئن شوید. از سطحی که پنل را روی آن قرار میدهدید مطمئن باشید گاهی ممکن است اتصالات بر اثر مرور زمان استحکام خود را از دست دهند و پنل شل شود. که باعث ایجاد صدا در پنل کولرگازی می شود.

مشکل در موتور بلوور

اگر هنگام روشن شدن کولرگازی بوی سوختگی به مشام میرسد و یا هیچ  باید و صدایی به گوش نمیرسد ممکن است موتور بلوور کولر شما سوخته و یا نیم سوز شده باشد که باید هرچه زودتر این قطعه عوض شود. چگونگی نصب کولر آبی به همراه نقشه نصب کلید کولر آبی به طور کامل و واضح

تعمیرات کولر گازی در مشهد

روشهای شارژ کولر گازی

شارژکولر گازی روشهای مختلفی دارد که در ادامه به روشهای شارژکولر گازی اشاره می کنیم:

شارژکولر گازی به روش وزنی: یکی از بهترین روشیهای شارژگاز گولرگازی می باشد. در این روش شما میدانید چه مقدار گاز داخل کولر قرا دارد و تنها به مقدار مازاد که لوله کشی انجام شده شارژکولر گازی انجام می شود

شارژ کولرگازی به صورت آمپری: در این روش با دستکاه آمپر از مقدار گازی که باید اضافه شود مطلع خواهیم شد و به همان مقدار نیاز شارژگاز انجام میشود

شارژ کولر گازی به صورت آمپر متر:  این روش معمولا استفاده نمی شود چون درصد خطای بالایی دارد و قابل اعتما نیست.

همچنی در مواقع زیر باید کولر گازی خود را شارژ نماییم:

شارژکولر گازی که نوخریداری شده است: گولر گازی که نو خریداری شده به اندازه ۵ متر کاز داخل لوله های وجود دارد اگر بیشتر از ۵ متر نیاز به لوله کشی دارید میتوانید شارژ مازاد خود را انجام دهید که معمولا به ازای هر یک متر لوله ۲۰ گرم گاز نیاز دارد.

شارژ کولر گازی زمانیکه کولر فاقد گاز است: برای این که مطمئن شوید کولر فاقد گاز است بهتر است والف شیر سرویس را به مقدار کم بازکنید اگر گازی بیرون نزد یعین فاقد گاز بوده و باید ان را شارژ کنید تعمیرات کولر گازی پنجره ای

شارژ کولر گازی زمانیکه گاز کولر گازی کم می باشد: دروصرتی که در حالت  سرمایش کولر، فین های اواپراتور برفک و یخ می زند و در حالتیکه لوله رفت کندانسور (لوله نازک) یخ می زند و یا محیط به خوبی خنک نمی شود میتوند علائم کمبود گاز کولر باشد.

علت صدای کولر گازی

کولرگازی شامل دو بخش می باشد بخش پنل داخلی که در داخل ساختمان نصب می شود و  و قسمتی  که در بیرون از ساختمان نصب می شود که در ادامه به عوامل ایجاد صدا در بخش خاجی کولر گازی می پردازیم:

  • وجود جسم خارجی داخل کندانسور: اگر به طور ناگهانی صدایی از کولر گازی شنیده شد این احتمال وجود دارد که جسم خارجی داخل کندانسور افتاده باشد.
  • شکستن تیغه های فن: تیغه های فن بر اثر گیر کردن جسمی بین آنها میشکند و یا تاب بر میدارد که باعث ایجاد صدای ناهنجار میکند.
  • دستگاه هنکام نصب تراز نیست: اگر پنل داخلی و پنل خارجی کولر گازی به صورت تراز نصب نشوند این عدم تراز بودن باعث ایجاد صدای ناهنجار می کند.
  • درست نبستن قاب جلوی کولر گازی:از سفت بودن قاب جلور کولر مطمئن شوید شل بودن آن باعث ایجاد صدا  میکند.
  • شل شدن پایه های کندانسور کولر گازی: شل شدن و لق شدن مهرهای پایه کندانسور باعث میشود هنگام کار کولر گازی صدای ناهنجار از آن شنیده شود.
  • عدم روغن کاری کولر گازی: اگر موتور فن به درستی روغن کاری و سرویس نشود به مرور زمان باعث ایجاد صدا در کولرگازی شما می شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *