روش های تشخیص ترکیدگی لوله ها و نشتی ان ها

شیوه های تشخیص پارگی لوله ها و نشتی ان ها
ترکیدن و نشتی لوله , از مواقعی است که می‌تواند مبلغ قبض آب را تا چند برابر ارتقا دهد . به جهت این که لوله ها , در بیشتر مواقع در عمق زمین یا این که دیوار کار نهاده گردیده اند , دانستن بدین این داستان کار بی آلایش ای وجود ندارد . پیرو , شیوه های تشخیص پارگی لوله را نظارت میکنیم .

تشخیص ترکیدگی لوله

پارگی لوله های فاضلاب و روش های تشخیص خانگی ان ها

نحوه های خانگی

اعتنا به نماد های ظاهری

در شرایطی که به میزان ی کافی بلند اقبال باشید , نشتی لوله خویش را با علائمی نشان خواهد اعطا کرد . مهمترین این علامت ها , تر شدن سطح های است . لوله های کار شده در دیوار , در شکل وقوع پارگی لوله , سبب ساز نم زدن دیوار خواهند شد . چاه بازکنی و لایروبی چاه منصورآباد شرق تهران

در حالتی که که رنگ جزء دیوار آغاز به تغییر‌و تحول کرد و متمایل به استخوانی رنگ شد , نشان دهنده ی وجود نم است . همینطور کنار گذاشتن خوردگی و باد کردن رنگ دیوار , اعم از ی این نماد هاست . در شکل مشاهده ی هر کدام از این علامت ها , با لمس آن منطقه میتوانید مقدار رطوبت را تشخیص دهید .

در حالتی که که لوله ها در کف کار نهاده شده باشند , با نشت آب , میتوانند موجب لق شدن کفپوش ها یا این که تر شدن زمین شوند . در منزل های چندین طبقه , احتمالا رطوبت به طبقه ی زیر سرایت نماید .

نشان دادن ترکیدگی لوله ها توسط کنتور اب

به کار گیری از کنتور آب

گهگاه احتمالا مقطع دوران متعددی ارتفاع بکشد تا نشتی های جزئی , به طور علامت ها ظاهری پیدایش نمایند . در‌این مواقع , در شرایطی که مشکوک بوجود پارگی می‌باشید , میتوانید از کنتور آب به کار گیری نمایید .

تشخیص ترکیدگی لوله رفع نم در شهرک اوج کرج فوری

برای این کار , مقدمه می بایست مطمئن گردید تمام شیر های آب ساختمان بسته می‌باشند . همینطور دستگاه های دارنده مصرف آب , نظیر کولر , اتومبیل ظرفشویی و اتومبیل لباسشویی می بایست متوقف شوند .

حال می بایست عدد مندرج در کنتور آب را مشاهده و یادداشت نمایید . بعد از سپری شد مقطع هنگامی ( دست کم ۳۰ دقیقه ) مجدد به کنتور رجوع‌نمایید . در حالتی که که عدد کنتور عوض شده کرده‌باشد , یعنی لوله کشی خانه شما دارنده نشتی است . اما این نحوه صرفا می‌تواند نشتی های بخش اعظم را نشان دهد و اعتنا آن بالا وجود ندارد .

تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص پارگی لوله توسط دستگا های نشت یاب

طریق های نوین تشخیص پارگی لوله

امروزه به جای به کار گیری از طریق های سنتی که گهگاه برای کشف کنار گذاشتن های لوله موجب تخریب بافت میشوند , از دستگاه های توسعه یافته به کار گیری می شود . این دستگاه ها , با ارسال امواج صوتی و تثبیت رفلکس آن‌ها , میتوانند محل ظریف کنار گذاشتن ها و نشتی های لوله را سوای احتیاج به تخریب محل , نشان دهند .

برای به کار گیری از این دستگاه , شخص آن را روی مسیر جنبش لوله جابجا می نماید و هر دستگاه با اعتنا به بضاعت و توان اش , در مکان های دارنده نقص‌ , با علائمی اپراتور را باخبر می نماید . لوله بازکنی گلچین شبانه روزی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *