نکات مهم در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه و ارائه ی خدمات برای خانه ها،شرکت ها و رستوران ها

به گزارش جهان نيوز , همان طور که در مقاله گذشته در زمینه لوله بازکنی نکاتی را به شما دوستان عزیز ارائه نمودیم در زمینه تخلیه چاه نیز به نکاتی اشاره میکنیم .
تخلیه چاه و لوله بازکنی یکی‌از مواردی که ممکن است برای هر خانه , شرکت ها و یا این که رستوران ها به شرکت های ارائه دهند خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی مراجعه کنند گرفتگی و یا این که پرشدن چاه است .

لوله بازکنی و تخلیه ی چاه

در ادامه برخی نکات اشاره می شود که احتمالا به نیاز هر شخص بیاید .

۱ – اولین نکته ای را که دراین مورد نیز بایستی بدان اشاره کنیم جستجو و پیدا کردن شرکتی در مورد تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران می‌باشد که به چندین مورد اشاره میکنیم .

لوله بازکنی تخلیه چاه و لوله بازکنی میدان آقانور

جستجو و پیدا کردن شرکتی در مورد تخلیه چاه و لوله بازکنی

الف – پیدا کردن شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی از برچسبهای روی دیوار منازل و ساختمانها و با کارتهای تبلیغاتی که تقریباً شهرداری بدلیل نا خوشگل کردن شهر از آن خودداری می نماید البته بعضی از شرکتها بدان بی توجهند .
ب – روش دیگر انتخاب شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی از روی تبلیغات روزنامه هست که هر یک با عنا وین مختص و با تعدادی خط گوشی تلفن خودشان را معرفی مینمایند .
ج – پیدا کردن و انتخاب شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی از طریق پرس و جستجو کردن از اشخاص فنی و ماهری که با چنین شرکتهایی سروکار دارا‌هستند و یا این که آشنایان و دوستانی که چنین شرکتهایی به آنها سرویس دهی انجام داده اند و قابل اطمینان میباشند .
د – یکی بهترین و ساده ترین روشها با پیشرفت فناوری در همگی جا در دسترس می باشد اینترنت و وجود کامپیوتر و لب تاب و شی کوچکی همچون موبایل که در دست همگان میباشد و با سرچ کردن و جستجو در موتورهای جستجو با عناوین و کلمات مختلف مثل تخلیه چاه و لوله بازکنی و یا لوله بازکنی و تخلیه چاه , لوله بازکنی تهران , تخلیه چاه تهران , لوله بازکنی , تخلیه چاه , تخلیه چاه و لوله بازکنی نواحی شمال و جنوب و شرق و غرب و لوله بازکنی مناطق تهران می توان با چنین شرکتهای تخلیه چاه و لوله بازکنی تماس حاصل نمود .

۲ – بعداز انتخاب یک کدام از شرکتهای تخلیه چاه و لوله بازکنی و پیدا کردن شماره آن‌ها اولین قدم تماس با آن شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی میباشد که نکات قابل توجهی را دراین باره بیان میکنیم . در همین رابطه ببینید :
الف – در موضوع تخلیه چاه از جمله آشپزخانه , گرمابه , دستشویی و . . . آنچه که برای شما اهمیت داراست خالی کردن چاه است که ولی شرکت های تخلیه چاه و لوله بازکنی این فعالیت را به دو روش انجام می دهند و اولی سوالی که از شما می نمایند این است که آیا با پمپ سه فاز و تک فاز می‌خواهید تخلیه شود و یا این که با مکنده که ولی تعرفه این دو با نیز کمی فرق می نماید و تعرفه مکنده کمی بیشتر هست که می بایست دقت نمود تا به شما قیمت مکنده را نگویند .
ب – نکته دیگر این است که دهانه چاه برای تخلیه چاه در تخلیه با پمپ بایستی به مقدار کپسول گاز باز باشد و در صورتی‌که مشتری این کار را خودش انجام ندهد می بایست اجرت باز کردن درب چاه را به شرکت پرداخت کند ودر تخلیه چاه با مکنده به اندازه لوله ۱۰ باز باشد که اجرت باز کردن درب چاه در مقایسه با پمپ مقداری پایین تر است و ولی به فاکتورهای مختلفی نیز باز کردن چاه , بستگی دارد مانند کندن درب چاهی که بالای طوقه آن یک متر خاک باشد و یا این که معین نبودن محل چاه در ساختمان سرویس و رفع گرفتگی توالت فرنگی آزادی غرب تهران شبانه روزی

 تخلیه ی چاه
ج – برای هیچ شرکتی تخلیه چاه و لوله بازکنی خالی کردن چاه از جمله آشپزخانه , حمام , دستشویی و . . . نباید فرقی داشته باشد و تعرفه تخلیه کلیه آنان یکی هست و عمق چاه نیز تا حدود ۲۵ متر از لحاظ ارزش فرقی ندارد مگر در طبقات منفی باشد که تعرفه آن مقداری فرق می نماید .
د – در مورد قسمت الف پایه دقت داشته باشید که شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی در زمینه‌ی فعالیت تخلیه با پمپ نباید عنوان نماید که با پمپ تک فاز و یا این که سه فاز میخواهید و یا این که با پمپ لجن کش و دراین مورد کلاهبرداری نماید زیرا پمپ لجن کش نیست .
هـ شرکت های تخلیه چاه و لوله بازکنی دارای تانکرهای متفاوتی از نگاه حجم مخزنشان میباشند و در حجمهای ۶۰۰۰ و ۸۰۰۰ لیتری و به ندرت دارنده ۱۰۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ لیتری می‌باشند که از شما یا این که سوال می نمایند که تانکر یکسری هزار لیتری میخواهید که تعرفه آنان کمی فرق داراست و یا این که کلاهبرداری کرده و چون شما سر رشته ای دراین باره ندارید از شما سوال نمی‌کنند و تانک با حجم کم را جهت تعدد سرویسهای تخلیه به محل اعزام می نمایند .
و – سوال دیگر شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی در این مورد این است که می‌پرسند آیا پیش از این تخلیه نموده اید یا این که نه و در حالتی که تخلیه نموده اید چندین سرویس بوده که تعرفه یک خدمت با تعرفه یک سری خدمت فرق می نماید و بعداز طی کردن ارزش هر خدمت و حضور در محل طبق توضیحات طرفین نباید ارزش بیشتری را مطالبه نماید .

۳ – یکی‌از مهم ترین فاکتورها در زمینه انتخاب شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی ارزش هر خدمت تخلیه میباشد که شما می‌توانید با پرسیدن از یک‌سری شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی ارزش هر سرویس را بدست آورید توجه داشته باشید که اتحادیه قیمتی را بالاتر از بها بعضا از شرکت های عنوان می دارا هستند .

۴ – نکته دیگر بعداز حضور پرسنل شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی در دفتر این است که نباید در موضوع تعداد سرویسها , سرویسهای تخلیه را بیشتر از تعداد حقیقی و واقعی جهت بهره بیشتر عنوان و کلاهبرداری نماید .

۵ – در مسئله تعداد سرویسها نکته دیگری که می بایست توجه داشت تا پرسنل شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی کلاهبرداری نکنند پر یا خالی بودن تانکر تخلیه می باشد که نباید تانکر را سرخالی جهت بیشتر شدن سرویسها خالی پر

تعمیر و رفع گرفتگی توالت فرنگی در یوسف آباد مرکز تهران فوری

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
سیفون

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *