لوله بازکنی ستارخان و آموزش هایی برای رفع گرفتگی لوله

گرفتگی لوله آب و فاضلاب مشکلاتی را برای استفاده کنندگان از ساختمان پیش می‌آورد. یکی از مسائل عمده که موجب ایجاد بوی نامطبوع در ساختمان و بالا زدن آب می شود، گرفتگی لوله فاضلاب و لوله های سینک ظرفشویی می باشد.

در اینجا به روشهایی برای رفع گرفتگی لوله می پردازیم، اما چنانچه لوله گرفته شده ساختمان شما مشکلش برطرف نشد شما می توانید از متخصص لوله بازکنی ستارخان استفاده کنید. خیابان ستارخان یکی از خیابان های مهم و اساسی منطقه ۲ در تهران می باشد. شما با یک کلیک روی کلمه لوله بازکنی در ستارخان  می‌توانید از خدمات مفید و ارزشمند همکاران در این محدوده استفاده کنید. لایروبی چاه هفت تیر مشهد فوری

استفاده از تلمبه دستی در منزل؛ پیشنهاد متخصصین لوله بازکنی ستارخان

لوله بازکن با تجربه

برای اینکه چسبندگی تلمبه بیشتر شود، می توانید از پارافین برای دور قسمت پلاستیکی تلمبه استفاده کنید؛ به صورتی که آب نتواند به زیر کلاهک نفوذ کند و بدون تحرک به قسمتی که آب دفع می‌شود کاملاً چسبیده باشد. سپس مقداری آب درون سینک و یا چاهک گرفته شده بریزید و دسته چاه بازکن را به سمت پایین محکم فشار دهید. مجدد دسته را به سمت بالا بکشید، این حرکت را چندین مرتبه انجام دهید.
حال تلمبه را بردارید تا آب وارد چاه شود، اگر آب به راحتی درون چاه به جریان افتاد مشکل گرفتگی لوله و چاه شما برطرف شده اما اگر همچنان دچار گرفتگی بود، این عمل را مجدد انجام دهید.

چنانچه مشکل گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از تلمبه دستی برطرف نشد، می توانید با بهره مندی از خدمات لوله بازکنی ستارخان در سایت برچسب در تمامی ساعات شبانه روز و در کمتر از نیم ساعت، از وارد آمدن آسیب جدی به سیستم لوله کشی فاضلاب منزل خود جلوگیری کرده و با حداقل هزینه گرفتگی را رفع نمایید.

منع استفاده از چوب توسط تکنسین لوله بازکنی ستارخان

معمولاً هنگامی که افراد در ستارخان و دیگر مناطق نیاز به خدمات فنی پیدا می کنند، ابتدا به ساکن سعی می کنند تا خودشان با انجام چیزهایی که می‌دانند مشکل فنی شان را برطرف کنند و در صورتی که به نتیجه نرسیده اند کار را به تکنسین لوله بازکنی ستارخان می سپارند.

این مسئله کاملاً طبیعی است، اما خیلی از اوقات با اشتباه در تصمیم‌ گیری‌ها و انجام کارهایی خطرناک با نا آگاهی و به صورت نادانسته ممکن است حجم مشکل را چندین و چند برابر کرده و هزینه هایمان را افزایش داده و پول و زمان زیادی را نیز دور بریزیم. اما در صورتی که با یک تماس به لوله بازکنی ستارخان و استفاده از تجربیات آن ها می توانید از پرداخت هزینه های گزاف در امان بمانید.

وقتی نیاز به خدمات لوله بازکنی خیابان پاسداران و تخلیه چاه دارید، یکی از بزرگترین اشتباهات که نباید مرتکب به آن شوید استفاده از چوب برای فرو بردن در چاه توالت و سرویس بهداشتی برای رفع گرفتگی آن است. لایروبی و چاه بازکنی گیشا غرب تهران

در حقیقت سر چوب وقتی که داخل چاه توالت می‌ شود، به سیفون و یا قسمت زانوی می خورد که اگر فشار اشتباهی به آن داده شود ممکن است باعث بروز ترک خوردگی در سطح لوله ها شده و مشکل را چند برابر کند و یا حتی ممکن است اتصالات را جدا کند.
در حقیقت استفاده از چوب در صورتی که محل بروز گرفتگی لزوماً قسمت سیفون باشد، کاملا بیهوده است چرا که بخش دیگر و جلوتری از لوله ها به علت وجود و گیر کردن یک جسم و یا ثقل موجود باعث به وجود آمدن این مشکل شده است بنابراین از آنجا که چوب امکان حرکت کردن در مسیر لوله را ندارد و فقط می تواند در مسیر مستقیم حرکت کند، انجام این کار کاملاً بیهوده است. جدا از اینکه تنها به یکی دو نمونه از خطرات موجود در این روش اشاره شد.

با ذکر همه دلایل بالا در استفاده از چوب برای رفع گرفتگی لوله، خواستیم به شما نشان دهیم که هر گونه اقدام خود سرانه و نا آگاهانه نه تنها موجب صرفه جویی در هزینه و زمان نمی گردد؛ بلکه شما را در آینده با مشکلات جدی تر آن هم با هزینه های سر به فلک کشیده تعویض سیستم لوله کشی و یا دیگر مشکلات مواجه می سازد، پس درصورتی که تجربه کافی ندارید و یا گرفتگی لوله حاد است فراموش نکنید تماس با مجرب ترین لوله بازکنی ستارخان در این مواقع بهترین راه حل است.

متخصص لوله باز کنی

تخلیه چاه و لوله بازکنی در خیابان آیت الله مدنی

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
گندانبار

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *