اصول اولیه در لوله کشی فاضلاب ساختمان و رعایت کردن ان ها

اصول اول در لوله کشی فاضلاب ساختمان و رعایت کردن ان ها
تعمیر و نصب فلاش تانک یاخچی آباد جنوب تهران فوری

آب مستعمل ای که به مواد زائد کثیف شده و دیگر قابل به کارگیری وجود ندارد فاضلاب اسم دارااست , فاضلاب ها به سه نوع خانگی , صنعتی و سطحی تقسیم میشوند که در‌این مطلب قصد شده‌است که از اصول لوله کشی فاضلاب ساختمان که به عبارتی فاضلاب خانگی و ساخت شده به وسیله آدم است حرف شود .

نحوه اصولی لوله کشی فاضلاب در ساختما ن

میزان ساخت شده فاضلاب ساختمان بستگی به مدل کاربری مجتمع و تعداد نفرات مستقر دارااست , که هرچه مصرف آب اکثر باشد به به عبارتی اندازه میزان فاضلاب ساخت شده عمده می شود و حدود ۷۰ تا ۹۰ درصد آب مصرفی در خانه به فاضلاب تبدیل می شود .

لوله های فاضلاب به مراد تخلیه فاضلاب خروجی , در ساختمان درنظرگرفته شده گردیده اند که وظیفه انتقال این آب های کثیف درسمت کانال فاضلاب شهری را دارا هستند .

رعایت اصول لوله کشی فاضلاب ساختمان و رعایت روستا نکته طلایی ذیل به بهبود سیستم کانال فاضلاب می انجامد .

لوله کشی ساختمان

بیان نکات اصولی لوله کشی فاضلاب ساختمان

اصول لوله کشی فاضلاب ساختمان به شرح ذیل است :

۱ – سرعت تخلیه لوله کشی فاضلاب می بایست مطلوب باشد , سرعت تخلیه با فشار مضاعف یا این که اندک نقص‌ زاست .

۲ – لوله کشی درست از رسوب گذاری مواد در لوله ها خودداری می نماید .

از مخزن رسوب گیر مطلوب به کارگیری نمایید تا مواد جامد رویه لوله را نگرفته و از گرفتگی لوله های فاضلاب خودداری نمایید .

۳ – برای منتشر نشدن بوی بد و هم سرایت نکردن آلودگی های فاضلاب به درون محفظه و تامین سالم ساکنین سیستم فاضلاب می بایست آب بند و هوابند باشد .

۴ – سیستم فاضلاب می بایست امکان در دست گرفتن مرحله فشار درون کانال را به مراد تولید هماهنگی رانش و مکش هوا در هنگام تخلیه فاضلاب دارا باشد .

۵ – لوله های فاضلاب نباید از املاک و ساختمان های همسایه عبور نماید و هر ساختمان می بایست دارنده سیستم لوله کشی خاص خویش باشد .

 لوله کشی فاضلاب ساختمان

۶ – در ساختمان های چندطبقه , فاضلاب های توالت می بایست از فضاهای مسکونی طبقات ذیل عبور نماید , همینطور در صورتی‌که ساختمان دارنده طبقات متعددی است نیازی به نصب سرعت گیر برای لوله کشی فاضلاب نیست .

۷ – لوله ها می بایست در بعدها متناسب باشد و هم درصورت قصد داکت کشی کردن لوله از بعدها متناسب داکت مصرف شود , در صورتی‌که از لوله های عمودی فاضلاب فایده بردید مطلقا از درون داکت عبور داده شود .

۸ – با جای گذاری کردن جسمی مشابه به مقوا در ذیل لوله ها مقاومت آن ها اکثر می شود , همینطور پوشاندن لوله کشی فاضلاب با با ملات سبک شکننده بودن آن‌ها را بخش اعظم می نماید .

۹ – تعیین مسیر نامطلوب در لوله کشی فاضلاب باعث به پارگی آن ها می شود با ارشاد مهندس یا این که تکنسین مطلع مسیر درست لوله کشی ( عمودی یا این که افقی ) را با اعتنا به محل برگزینید .

۱۰ – لوله ها نباید وزن متعددی را متحمل شوند در هنگام لوله کشی این قضیه را حیث نمایید تا از پیدایش مخاطرات بعدی پیشگیری شود .

لوله کشی فاضلاب ساختمان

دقت در انتخاب لوله در لوله کشی فاضلاب و انواع لوله ها

تعیین لوله عالی با اعتنا به ملاحظات فنی و اقتصادی از اصول کلیدی لوله کشی فاضلاب ساختمان است , محصول لوله با‌گاز تخلیه آب و سرعت شست و شو امداد می نماید .

لوله های چدنی , گالوانیزه , پلی اتیلن , سفالی , آزبست سیمانی , پلاستیکی , پلی پروپلین از لوله های متداول در این زمینه میباشند که هر یک مزایا و معایب خویش را دارا هستند که می بایست با مشاوره شخص کارشناس برای محل مختص تعیین شوند . لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهرک سعیدیه

در تعیین لوله به موارد ذیل اعتنا نمایید :

۱ – زخم پذیری علیه ضربات احتمالی و نور و روشنایی خورشید

۲ – مقاومت در قبال فشار فرنگی و فشار داخلی آب

نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله سبزه مشهد گرگان

۳ – مقاوم علیه خورندگی داخلی و فرنگی

۴ – سهولت نصب , تعمیر و مراقبت لوله مدنظر

۵ – وجود وسایل جانبی لوله ها در بازار و قیمت خوب آن ها

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 4    میانگین: 2.3/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *